La ce se gandesc barbatii atunci cand fac sex ?

Intaia oara cand iubitul prietenei mele i-a spus acesteia ca o iubeste a fost in timp ce faceau dragoste.Multi barbati ajung sa rosteasca fatidicile cuvinte abia in acest al doisprezecelea ceas .Dracusorul din mine vine cu o sugestie : "Probabil ca in aceste momente nu mai sunt capabili sa gandeasca sau , pur si simplu , isi zic in sinea lor :"Uau , e nemaipomenit sa faci sex "."

De fapt , voiam sa scriu un articol tandru si romantic despre conexiunea spirituala aparuta in magica si intima intalnire a doua trupuri substituite sufletelor , insa , sus-numitul dracusor imi tot da peste mana si peste gand , indemnandu-ma sa raman cu picioarele pe pamant si imi sopteste : "Hei ! Ai idee Chiar asa , pe langa speranta ca partenera lor se simte bine si intrebarea continua daca ea le apreciaza performantele , ce alte nazbatii pot trece prin mintea barbatilor atunci cand fac sex ? Iata cateva ipoteze de lucru...

"Cum am reusit sa ajung aici ?"

Barbatului aproape ca nu ii vine sa creada ca ajuns la acest triumf , asa ca isi framanta mintea intrebandu-se :"Ce gesturi am facut , ce cuvinte am pronuntat in ultimele 24 de ore ? Daca reusesc sa recapitulez pasii facuti , voi putea sa-mi creez un sistem sigur de a aborda alte femei !"

"Am nimerit la fix ?"

Barbatul se intreaba , nesigur pe el , daca nu cumva a facut o miscare gresita si a lovit vreun os pelvian."Daca-i asa , as putea sa ma ranesc si , in functie de forta cu care am actionat , as putea sa-i fac rau chiar si ei ..."

Extaz dedesupt , agonie deasupra

"Sunt cam lenes si nici nu prea sunt in forma.Daca as putea sa ma relaxez si sa ma bucur de sex intr-o pozitie comoda , ar fi nemaipomenit.Ah , daca as sta pe spate ! Cand sunt deasupra , ma fortez parca prea mult , ca si cum as face nu stiu ce pozitie imbarligata de yoga.Nu stiu daca mai rezist mult asa ! Trebuie , insa , sa demonstrez ca sunt un barbat adevarat !"

"Ce-or face in clipa asta prietenii mei ?"

Atunci cand iti planifici ceva in gand nu este la fel de incitant ca atunci cand lucrurile se intampla in mod spontan.Pentru unii barbati , sexul inseamna anticipatie de aproape 100 % si mai putin actul in sine.Astfel incat , se poate intampla ca in clipele de intensa pasiune sa aiba ganduri de genul : " Cine stie cum se distreaza amicii mei acum ? Sigur am ratat o chestie haioasa !

Ganduri ratacitoare

Sexul elibereaza in mintea barbatilor substante chimice care le stimuleaza creierul intr-un mod straniu , provocand aparitia unor ganduri aleatoare :
" Steaua a castigat Cupa Campionilor europeni pe data de 7 mai 1986 ."
"Delfinii sunt mamifere ."
"Hei , cred ca tocmai mi-am amintit unde mi-am lasat umbrela anul trecut .Poate reusesc sa o recuperez."

"Nu ejacula , fii tare !"

Toti barbatii se cred adevarate masini automate de sex. Asa ca , atunci cand lucrurile se infierbanta , pentru a nu ejacula , incearca cu incapatanare sa isi concentreze mintea catre un alt subiect.Lucrul asta poate fi si el riscant :"Bine , bine , ma gandesc la altceva , dar sa am grija si de erectie !"

Cu masca si fara masca

Pe barbati ii bantuie adesea prejudecata ca femeile fantazeaza despre un alt partener atunci cand fac sex.Posibil , dar nici ei nu sunt scutiti de astfel de fantasme.Nu este exclus ca , in cele mai inflacarate momente , atunci cand rostesc cu pasiune numele femeii cu care fac dragoste , sa se gandeasca de fapt la cat de "tare" este sora ei , prietena ei sau profesoara de engleza din clasa a VI-a.

Notite in agenda mentala

Un tip aparte de barbati se focalizeaza pe reactiile partenerei in timpul sexului."Daca vad ca ii plac unele lucruri , le stochez imediat in banca de date sub eticheta "miscari eficace". Daca nu ii place ceva , ma opresc imediat si nu mai repet lucrul respectiv."Experimenteaza , testeaza si consemneaza erorile !" Asta-i metoda mea de baza !"
Parametri de timp

"O sedinta supradimensionata de sex poate fi la fel de impovaratoare ca si un betivan care intrerupe discursul cavalerului de onoare.Daca dureaza prea mult , ma intreb daca ea nu si-ar dori sa facem o pauza.Daca , dimpotriva , se termina prea repede , ma simt jenat si sunt cat se poate de sigur ca ea nu a fost satisfacuta."

Mediul ambiant

Un televizor ramas deschis in timpul unei partide de sex poate provoca reactii contrare.Lumina difuza imprastiata de ecran poate atrage atentia barbatului asupra portretului mamei fetei , privind acuzator de pe perete.Pe de alta parte , in timpul clipelor celor mai infocate , un barbat grijuliu va incerca sa indeparteze pe furis obiectele casante din preajma patului , sperand ca nu este observat.

Ganduri legate de contraceptie

Desi multi barbati considera ca , de obicei, prezervativul are defectul de a distruge momentele cele mai fierbinti , sunt framantati in mod constant , in timpul sexului, asupra eficacitatii dispozitivelor de contraceptie utilizate.

"Imi place cu adevarat aceasta femeie ?"

Uneori , acest gand isi poate croi cu insistenta o cale catre mintea unui barbat. "Ce o sa ma fac dupa asta ? Se va mai intampla si alta data? Imi place cu adevarat aceasta femeie ? Dar ea ma place pe mine ?"

"Pastreaza ritmul !"

Unii barbati sunt obsedati de ritm , desi nu numai ritmul poate da amploare dansului."Hei , si totusi sunt bun la hip hop ! Ce se-ntampla ? OK.Sa-mi amintesc vorbele profei de dans :"Tineti pasul dupa metronom !Si , un-doi-trei , un-doi-trei." Gata , am inceput sa intru in ritm !"

orgasmul , bata-l vina !

Preocuparea primordiala a unui barbat care se respecta este de a aduce o femeie la orgasm. Daca s-a mai si documentat nitel despre procesul complicat si subtil al atingerii climaxului de catre o femeie , presiunea gandurilor lui ar putea , culmea ironiei, sa il indeparteze de la telul propus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre seductie

“Seducţia nu-i un exerciţiu unilateral. Este dispoziţie şi predispoziţie (a celorlalţi). Este acţiune şi reacţie. Seducţia nu e un monolog în eter. Seducţia este un dialog. Nu ajunge intenţia de a seduce, ea nu se materializează dacă nu îţi iese în cale “victima” cu apetenţă latentă de a fi sedusă. Seducţia este chimie, la care ai nevoie de două substanţe care îşi împletesc puterile, slăbiciunile, aşteptările, proprietăţile.

Seducţia este o practică existenţială, involuntară, unisex. Este limbajul trupului însoţit de cuvinte frumoase, e căutarea domoală a atracţiei pentru ceea ce facem, pentru ceea ce suntem şi pentru ceea ce devenim în fiecare zi. Ne ambalăm defectele într-o poleială de virtuţi, ne ajustăm cromatic părul, ne parfumăm aura dimprejurul zâmbetului, ne ascuţim simţul umorului, de dragul a ceea ce citim în pupilele celorlalţi. Ne înveșmântăm trupul cu grijă la detalii şi ne educăm gestica pentru empatie. Ne compunem zâmbetul convenţional şi exersăm cu stoicism arta de a conversa cu elocinţă.


DeStIn

Nu vezi?... Dincolo de viata noastra de zi cu zi e dansul care ne-a indemnat pasii spre acelasi vartej, e imbratisarea care ne-a vindecat de singuratate si urat, e sarutul prin care am facut schimb de viata, e prima rochie pe care am dat-o jos pentru tine, e toata visarea si speranta pe care doi oameni simpli au pus-o intr-o iubire, e prima noapte stangace si minunata, e ultima noapte... cea mai grea. Dincolo de viata aceasta, se asterne una care o sa ne permita fericirea. Dragul meu, in viata asta sau in cealalta nu o sa ne multumim cu doua chipuri care se privesc in tacere, nestiindu-si ce sa-si spuna. O sa ne iubim, doar noi stim cum... Iti promit... Destinul tau intotdeauna se tine de cuvant.

NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE

NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE ! asa mi-a spus odata cineva, indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. indragosteste te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. indragosteste-te de cineva care te iubeste._ “nu te indragosti de dragoste”._ e atat de usor de spus…

iubitule,

Iubirea pentru mulţi este un joc, este uşurinţa care accelerează timpul; pentru alţii este construire, este îndatorirea care umple orele. Perspectiva Iubirii este foarte diferită de la persoană la persoană, cât de multiformă este aspectul său în diferitele etape ale vieţii: tinerii se iubesc cu o Iubire totală şi totalizantă, urlată şi chiar ostentată care anulează orice alt sentiment şi face orice altceva să fie de prisos şi puţin interesant. Persoanele ceva mai mature se iubesc cu o Iubire mai silenţioasă, făcută din mici lucruri, din căldura împărtăşirii de gesturi şi cuvinte, din frumoasa continuitate de zi de zi care încălzeşte inima.

Ingerasii mei din cer

"Dacã vei rosti numele copilului meu, poate cã voi plange. Dacã nu il vei pomeni, mi se va frange sufletul."
"Nicio talpã nu este atat de micã, incat sa nu lase nicio urmã, pe lumea asta!"
"Da-mi Doamne, Puterea de a accepta ceea ce nu pot schimba, Curajul de a schimba ceea ce imi sta in putinta si Intelepciunea de a face diferenta intre ele!"
A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi! (Octavian Paler)
Crestini fiind, nu moartea trebuie sa ne sperie, dar despartirea inca n-a putut fi
suportata de nimeni mai usor, chiar stiind ca e doar temporara !
Se spune ca suferinta prea mare a celor dragi ramasi nu are darul de a ajuta prea mult pe cel plecat pe drumul lui spre nemurire.
Pastrarea nestearsa si vie in timp a amintirilor inteteste durerea, dar o face paradoxal, mai suportabila, aici unde uitarea nu mai poate sterge nimic din
miracolul trait imreuna